zondag 8 november 2015

Juni 2014

Op bezoek bij vrienden............wat doen we met Lara??
Geeft niets hoor, neem haar maar mee.

Eerst tanken, en dan in België onze route verder vervolgen naar Limburg..............o daar mag ze niet heen, want ze is niet ingeënt. Dus in de auto blijven.
Waarom er op een dag dat wij ergens heen willen, zowel in Nederland als in België werkzaamheden moeten zijn is ons nog steeds een raadsel, maar het gevolg was wel, dat we er behoorlijk lang over hebben gedaan.

Maar bij mooi weer, kan je als hond buiten in de tuin toch??

Lekker buiten lopen rennen en spelen en ja dan ga je hijgen.
Wat een schoonheid is dit toch!

Ja hoor ik heb een bot...........ik amuseer me wel.


Oké jullie spelen niet meer met mij, dan maar weer aan mijn bot.


Straks nog een stukje met mijn grote vriend.

Hifive


Geen opmerkingen:

Een reactie posten