vrijdag 30 januari 2015

Kennismaken met andere mensen

Nog dezelfde dag kwamen er nog mensen naar mij kijken.
Ik was toch in mijn huis........zou ik weer weg gaan?
Maar deze kwamen met mij spelen en knuffelen zeiden ze.


In de tuin: rennen achter de bal aan EN 


Eten aan de schoen.......wat nu nog wel mag...........
Over een poos vast niet meer.


Of knauwen op iemands hand.



Ik sta in de starthouding......wat gaan we nu doen??


Oepsie.......
Voor een kleine hond toch een aardige hoeveelheid.


Hallo, ben jij een ander om mee te spelen?



Leuk al die aandacht......
Maar daar wordt je moe van..........

Kijk dit is mijn grote vriend!!
Lucky hij is 10 jaar ouder als ik dus heel wijs en lief.

Hij past nu op mij..............ik ben moe maar wil niet gaan slapen, dus past hij op dat ik niet nog meer dingen ga doen, waardoor ik nog moeier wordt.

Hi five

Geen opmerkingen:

Een reactie posten