maandag 20 april 2015

Januari

Er zijn ook noodzakelijke dingen die gedaan moeten worden in huis en dan weet je dat je het kleine zwarte mormel niet alleen los kunt laten lopen, om haar steeds in de bench te zetten als je iets gaat doen, zeker als je in de buurt bent is geen optie.
Manlief had een oplossing bedacht..........de een moest de wasmachine leeg halen, de ander de afwas.
Hij deed de afwas..............met Lara bij zich.

Hoog en voorlopig nog droog!

Het is wel spannend wat hij doet, zou ik daar bij kunnen komen?

Eigenlijk wil ik hier wel af!!

Nou dat vond manlief dus geen goed idee.
Het volgende heeft hij daarop gevonden!


Oje nu  kan ik niet meer vanaf.

Er is wel veel te zien...........daar ben ik wel eerlijk in.


Mooi zwart ben ik eigenlijk hé?
En nee, dat is niet de weerschijn van de lamp.

Ik vind wel dat ik heel netjes blijf zitten........zou ik daarvoor nog beloond worden??


Ja hallo ik wil wel iets meer als een aai over mijn bol.


Zelfs van kijken naar iets wat zo hoog in de lucht gebeurt werd ik nog moe.............nouja dan maar weer slapen.

Hi five!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten