dinsdag 21 april 2015

Februari 2014

Ook in februari zijn er tussen mij en het vrouwtje  nog veel problemen.Soms dacht ze......hadden we niet beter niet meer aan een hond kunnen beginnen?
Maar dan voelde ik dat en stak mijn kopje boven de rand van de mand of ging eens naar haar toe.
Kop op haar schoot, of wel willen knuffelen bij haar.
Gelukkig hebben we met elkaar kunnen volhouden!


Op schoot of op wat voor andere manier met mij 'kroelen' was iets wat ik zeker de eerste maanden totaal niet wou.
Het koste altijd heel veel moeite voor ik een keer toegaf. Maar als ik dan eenmaal lag.............. en je krauwde in mijn  vacht dan was het helemaal goed.


Dit was zo'n dag dat er teveel waren die mij vast wilden houden........en dat wil ik niet.


Ik blijf nog zitten, maar ongeduldig wordt ik al wel.


De enige die het voor elkaar kreeg om mij  tot rust te manen was en is het jonge vrouwtje.
Ze is niet echt mijn vrouwtje..want ze is woont niet meer thuis......maar als ze er is, weet ze precies hoe ze met me om moet gaan


Skypen, wat dan ook wezen mag,  deden de twee vrouwtjes niet zo heel veel  maar toen ze dat een keer deden en ik  dat hoorde was ze toch wel heel nieuwsgierig waar dat geluid vandaan kwam!


Zo spelen met de baas is ook wel leuk.


Ja fotogeniek ben ik wel toch??

Het baasje verzon genoeg spelletjes.


Wolfje spelen...........en ik was de wolf

Hi five

Geen opmerkingen:

Een reactie posten