zondag 19 juni 2016

Sterilisatie

Ik was iets te graag bij de mannetjes en verloor al regelmatig bloed, niet veel maar genoeg om irritant te worden gevonden.
Dus een afspraak bij de dierenarts gemaakt en ik mocht komen.
Niets vermoedend ging ik mee met het vrouwtje.
Maar eenmaal binnen wilde ik niets meer en is het vrouwtje bij mij blijven zitten tot ik helemaal in slaap was gevallen.
Toen is ze weggegaan.

Naderhand kwam ze me met het baasje weer ophalen. Ik blij, maar ik kreeg wel een heel groot ding om mijn kop. Niet handig, maar ik mocht niet aan die wond komen.

Thuis kreeg ik visite. Van wie?/ Lucky natuurlijk!


Eerst even begroeten, maar ik was een beetje moe.

Ik ben een beetje zielig.

Samen kijken naar mij.

Ligt niet echt lekker die rand en die kap, maar het schijnt te moeten.


Even kijken of ik het wel echt ben.


Heel erg echt.


's Avond op de bank op mijn kussen.

Lucky heeft wel een aantal keren geprobeerd mijn wond schoon te likken en dan de hechtingen eruit te halen, schijnt niet te mogen.

HiFive.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten