zondag 19 juni 2016

Verder zonder Lucky.


Met het baasje en vrouwtje van Lucky ga ik nog steeds mee, in hun huis zoek ik mijn grote vriend nog steeds. Ze zeggen dat het overgaat. Dat moeten we maar afwachten.
Eerst een paar nieuwe plekjes in huis en tuin.


Als ik hier zit dan betekend niet dat ik naar buiten wil, ik vind het er gewoon lekker zitten/liggen.


Lekker in de zon.

Mee wandelen in de weilanden.


Even goed leren luisteren, er komt een grote hond aan.



En ja hoor daar ga ik:




Luister ik goed hé

Na al dat wandelen en spelen wordt je moe.


Of je ligt hier op het kussen van Lucky, dat mag van zijn vrouwtje.


En je krijgt dit ook wel eens.


Weer knagen.

HiFive

1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto de onderste !
    ( jonste zoon vind het net 'metalic'(effect).

    BeantwoordenVerwijderen