zondag 19 juni 2016

Texel

Mee op vakantie voor een midweek, kort, maar wel lekker. Zeggen ze.


Ook hier gold alleen aangelijnd! Niet leuk voor mij, makkelijker voor de baas.




Iets meer privacy...... stel ik wel op prijs.


Nee ik drink mijn eigen poep niet op!
De baas heeft dit zakje met drinken gevuld, zodat ik ook iets te drinken zou hebben en daarna..


Even lekker slapen.


Het huisje.



Lekker hoor, zo'n kluif. Je kunt er heerlijk op knagen.


De zee: nu weet ik wat het is, lekker en je kunt er in zwemmen, achter stokken aan.


Verder wil de baas niet met mij. Ik denk ook wel verstandig.


Trap lopen? Echt niet.
Dat durf ik niet en doe ik dus ook niet.




Ja dan maar dragen.......Vrouwtje staat boven te wachten.



Poe he.....dat doe ik nooit meer. Wat eng is dat.
En dan met die harde wind.


Moe word je van die trap, de harde wind en de wandelingen.


We gaan verder waar we gebleven waren met knagen.



Nog een keer het water, zou ik nu wel alleen mogen??



Nee dus het baasje loopt een stukje verder ik blijf bij het vrouwtje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten