zondag 19 juni 2016

Water avontuurtje

Lara heeft ondertussen van alles meegemaakt.
Moet ook natuurlijk.
Maar een ondergaande zon en dan zelf in het water.........dat is nog een nieuwe.

In Bergen op Zoom, in een recreatie gebied........honden alleen aangelijnd.
Nu doen wij dat met ons monstertje nog steeds, want we vertrouwen haar niet echt, zonder riem.

Maar leuke plaatjes leverde het wel op.



De stok achterna is heel leuk, maar terugbrengen is minder.


Oh gelukkig we gaan nog even door, ik dacht al.


Veel zin om nat te worden had de baas niet.


Oké ik kom er al uit !!!


Ah daar is dat leuke spelletje weer!


Handdoek, zo genaamd om mij droog te maken, nou ik vind spelen leuker dus dat afdrogen, dat duurt gewoon wat langer.


Kijk hiervoor gingen we ook!
Toch mooi.


Nog even wat water, ik heb genoeg binnen gehad, maar dat was behoorlijk zout.


Lekker, zou er nog een koekje of zo bij komen??


Hifive

Geen opmerkingen:

Een reactie posten